• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
شنبه 29 آبان 1400
کد مطلب : 145976
+
-

با مردم/  مسئولان فقط جلوی گرانی و تورم را بگیرند

اگر مسئولان موفق شوند، طبق وعده‌هایی که داده‌اند، فقط جلوی تورم و گرانی را بگیرند، باقی مشکلات خودبه‌خود به سمت رفع و رجوع شدن خواهند رفت؛ زیرا گرانی، فقر و بیماری به‌دنبال دارد که تبعات آن برکسی پوشیده نیست.
توسلی از تهران 

  شهرستان جم بیمارستان دولتی ندارد
شهرستان جم در استان بوشهر فاقد بیمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی است. هر مسئولی که روی کار می‌آید در این خصوص وعده می‌دهد، ولی از عملی شدن آن خبری نیست. این موضوع بارها مورد تقاضای مردم و تأیید مسئولان بوده است، اما هیچ اراده‌ای برای عملیاتی شدن یک بیمارستان تحت پوشش دولت در این شهرستان وجود ندارد.
حسینی از جم 

بالاخره مسئول لغو منع تردد شبانه کیست؟
هر چه در خبرها جست‌وجو می‌کنم، هیچ مقام رسمی مسئولیت استمرار منع تردد شبانه را به‌عهده نمی‌گیرد. به هر حال یک جایی نهاد و شورا و کمیسیونی این طرح را اجرایی کرده و وقتی این همه اعتراض به‌دنبال دارد حتما می‌تواند آن را لغو کند. چطور می‌شود سینماها تا ساعت 10شب سئانس داشته باشند، اما منع تردد شبانه پابرجا باشد؟
مرادی از تهران 

 نظارت بر عملکرد مقامات و مسئولان ضروری است
همه ما جایز الخطا هستیم.  در مسئولیت‌ها ممکن است خطاها بیشتر شود؛ با این حساب نظارت برعملکرد مقامات دولتی، معاونین و سلسله مراتب پست و مقام باید جدی باشد تا درصورت ارتکاب هرنوع تخلف مراتب اعتراض واحقاق حق وظلم ستیزی عملی شود.
عسگریان از تهران 

  رفتار نامناسب شبکه بهداشت پردیس با افراد جویای کار
متأسفانه شبکه بهداشت شهرستان پردیس رفتارهای بسیار ناپسندی با ارباب رجوع دارند به‌خصوص با افراد جویای اشتغال نظیر کمک‌بهیار، بهیار و فوریت‌های پزشکی که تقاضای اشتغال براساس آگهی‌های اعلام شده را دارند. از دانشگاه شهید بهشتی و سازمان نظام پرستاری و معاونت نظام پرستاری تقاضا داریم فکری برای این موضوع بکنند.
نوری از بومهن

 میزبانی را به بهانه کرونا از پروازها حذف کردند
درحالی‌که حتی در مراسم ختم با بسته‌های از قبل آماده شده از میهمانان پذیرایی می‌شود، در هواپیما نیز اغلب غذاها را به‌صورت بسته‌بندی استفاده می‌کنند، اما پروازهای مختلف به بهانه کرونا میزبانی را حذف کرده‌اند و با 100درصد ظرفیت پرواز می‌کنند. قیمت‌ها هم دیگر زیر یک میلیون تومان نیست. چه‌کسی پاسخگوی این وضعیت است؟
وفادار از تهران

  وضعیت بد خیابان‌های شهرک صنعتی نظرآباد
سال گذشته هم همین موقع تمام صفحات خبری نظرآباد از وضعیت بد خیابان‌های شرک صنعتی این شهر گزارش دادند. بعد از اطلاع‌رسانی‌های گسترده آمدند با سیمان و ماسه چاله‌ها را پرکردند   بدون توجه به وضعیت زیرساخت‌ها.  اکنون در کمتر از یک سال تمام سیمان‌ها از بین رفته و چاله‌های بزرگی درست شده است. بارها رانندگان پیگیری کرده و گزارش داده‌اند اما گوش شنوایی نیست.
حیدری از نظرآباد کرج 

  شهرداری تهران شاخه‌های مزاحم شهرک خانه را هرس نکرد
  از زمستان سال گذشته، چندین بار برای حرس شاخه‌های مزاحم درختان در پیاده رو کوچه صبا در خیابان رزمندگان شهرک خانه اصفهان با تلفن۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفتم. ولی تا‌کنون هیچ اقدامی در این مورد ضروری صورت نگرفته است.
محمودی از اصفهان

 ترازوهای بازار میوه و تره‌بار شهرداری نیازمند بررسی است
چندی قبل پس از خرید مقداری میوه احساس کردم ترازو وزن را درست نشان نداده است. با اعتراضم دوباره توسط فروشنده وزن شد. ترازوی دیجیتال در ظاهروزن را درست نشان می‌داد اما بعدا آن را با ترازوهای دیگر وزن کردم و دیدم حدود 350گرم سبک‌تر است. چرا در سازمان میادین و تره‌بار باید امکان دستکاری و کم‌فروشی باشد؟ آیا حق‌الناس این همه بی‌اهمیت است؟
هدایتی از تهران 

   استفاده از ماده ضدعفونی‌کننده کم شده است
با اعلام خبر اینکه ویروس کرونا از سطوح منتقل نمی‌شود استفاده از ماده ضدعفونی‌کننده دست ‌کم شده است. این موضوع می‌تواند نگران‌کننده باشد. از مسئولان و رسانه‌ها توقع می‌رود همچنان بر استفاده از ماده ضدعفونی‌کننده حتی در ایام پس از کرونا تأکید کنند.
فاطمیان از تهران 


 

این خبر را به اشتراک بگذارید